Polityka prywatności

serwisu internetowego dpszulc.pl

§ 1

POSTANOWIENIA OGÓLNE 

  1. Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Serwisu internetowego www.dpszulc.pl jest Arkadiusz Szulc prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PROGRESS  Arkadiusz Szulc wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej  Rzeczpospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP:  8421723912, REGON: 221687106, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul.  Jana Pawła II 5/6, 77-100 Bytów, adres poczty elektronicznej (e-mail): kontakt@dpszulc.pl, numer telefonu: +48 577 317 677 , zwany dalej „Administratorem” i będący jednocześnie „Usługodawcą”. 
  2. Dane osobowe zbierane przez Administratora za pośrednictwem Serwisu są przetwarzane zgodnie  z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie  swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne  rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO oraz ustawą o prawach konsumenta z dnia  30 maja 2014 r. 
  3. Wszelkie wyrazy lub wyrażenia pisane w treści niniejszej Polityki Prywatności z dużej litery należy  rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Serwisu www.dpszulc.pl.

§ 2

RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH, CEL I ZAKRES ZBIERANIA DANYCH

1. CEL PRZETWARZANIA, PODSTAWA PRAWNA I RODZAJ PRZETWARZANYCH DANYCH  OSOBOWYCH. 

1.1. Administrator przetwarza dane osobowe Usługobiorców Serwisu www.dpszulc.pl w  przypadku wysyłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego art. 6 ust. 1  lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes przedsiębiorcy). 

1.2. Usługobiorca podaje następujące dane osobowe, w przypadku: 

1.2.1. Formularza Kontaktowego: adres e-mail, imię i nazwisko, NIP, adres zamieszkania,  numer telefonu. 

1.3. Dane osobowe zbierane przez Usługobiorcę podczas rejestracji są wykorzystywane przez  Usługodawcę do: 

a) przesyłania informacji o aktualizacjach Serwisu, 

b) obsługi płatności, 

c) zawarcia umowy rezerwacyjnej, 

d) przesłania spersonalizowanej oferty, 

e) oraz po wyrażeniu odrębnych zgód przez Usługobiorcę – w celu przesyłania  informacji handlowych. 

2. OKRES ARCHIWIZACJI DANYCH OSOBOWYCH. Dane osobowe Usługobiorców przechowywane są  przez Administratora:  

2.1. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest wykonanie umowy, tak długo, jak jest  to niezbędne do wykonania umowy, a po tym czasie przez okres odpowiadający okresowi  przedawnienia roszczeń. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych  z prowadzeniem działalności gospodarczej — trzy lata, 

2.2. w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest zgoda, tak długo, aż zgoda nie zostanie  odwołana, a po odwołaniu zgody przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia  roszczeń, jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego. Jeżeli  przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi lat sześć, a dla roszczeń  o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej — trzy lata. 

3. Podczas korzystania z Serwisu mogą być pobierane dodatkowe informacje, w szczególności: adres  IP przypisany do komputera Usługobiorcy lub zewnętrzny adres IP dostawcy Internetu, nazwa  domeny, rodzaj przeglądarki, czas dostępu, typ systemu operacyjnego. 

4. Po wyrażeniu odrębnej zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO dane mogą być przetwarzane  również w celu przesyłania informacji handlowych drogą elektroniczną lub wykonywania  telefonicznych połączeń w celu marketingu bezpośredniego – odpowiednio w związku z art. 10 ust.  2 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub art. 172 ust. 1  Ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku – Prawo Telekomunikacyjne, w tym kierowanych w wyniku  profilowania, o ile Usługobiorca wyraził stosowną zgodę. 

5. Od Usługobiorców mogą być także gromadzone dane nawigacyjne, w tym informacje o linkach  i odnośnikach, w które zdecydują się kliknąć lub innych czynnościach, podejmowanych w Serwisie. Podstawą prawną tego rodzaju czynności jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6  ust. 1 lit. f RODO), polegający na ułatwieniu korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną  oraz na poprawie funkcjonalności tych usług. 

6. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę jest dobrowolne. 

7. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane  dotyczą, a w szczególności zapewnia, że zbierane przez niego dane są: 

7.1. przetwarzane zgodnie z prawem,  

7.2. zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu  przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami, 

7.3. merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane oraz  przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż  jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.

§ 3

UDOSTĘPNIENIE DANYCH OSOBOWYCH

1. Dane osobowe Usługobiorców przekazywane są dostawcom usług, z których korzysta  Administrator przy prowadzeniu Serwisu, a w szczególności do: 

1.1. hostingodawcy, 

1.2. dostawcy oprogramowania umożliwiającego prowadzenie działalności, 

1.3. biura księgowego, 

1.4. podmiotów zapewniających system mailingowy, 

1.5. dostawców systemów płatności, 

1.6. dostawcy oprogramowania potrzebnego do prowadzenia Serwisu.

2. Dostawcy usług, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu, którym przekazywane są dane  osobowe, w zależności od uzgodnień umownych i okoliczności, albo podlegają poleceniom Administratora co do celów i sposobów przetwarzania tych danych (podmioty przetwarzające)  albo samodzielnie określają cele i sposoby ich przetwarzania (administratorzy).

3. Dane osobowe Usługobiorców są przechowywane wyłącznie na terenie Europejskiego Obszaru  Gospodarczego (EOG), z zastrzeżeniem § 5 pkt 5 Polityki Prywatności.

§ 4

PRAWO KONTROLI, DOSTĘPU DO TREŚCI WŁASNYCH DANYCH ORAZ ICH POPRAWIANIA

1. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo  ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo  wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność  z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

2. Podstawy prawne żądania Usługobiorcy: 

2.1. Dostęp do danych – art. 15 RODO. 

2.2. Sprostowanie danych – art. 16 RODO. 

2.3. Usunięcie danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – art. 17 RODO. 

2.4. Ograniczenie przetwarzania – art. 18 RODO. 

2.5. Przeniesienie danych – art. 20 RODO. 

2.6. Sprzeciw – art. 21 RODO 

2.7. Cofnięcie zgody – art. 7 ust. 3 RODO. 

3. W celu realizacji uprawnień, o których mowa w pkt 2 można wysłać stosowną wiadomość e-mail na adres: kontakt@dpszulc.pl.

4. W sytuacji wystąpienia przez Usługobiorcę z uprawnieniem wynikającym z powyższych praw,  Administrator spełnia żądanie albo odmawia jego spełnienia niezwłocznie, nie później jednak niż  w ciągu miesiąca po jego otrzymaniu. Jeżeli jednak — z uwagi na skomplikowany charakter żądania  lub liczbę żądań – Administrator nie będzie mógł spełnić żądania w ciągu miesiąca, spełni je w ciągu  kolejnych dwóch miesięcy informując Usługobiorcę uprzednio w terminie miesiąca od otrzymania  żądania — o zamierzonym przedłużeniu terminu oraz jego przyczynach.

5. W przypadku stwierdzenia, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO, osoba,  której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

§ 5

PLIKI „COOKIES” 

1. Strona Administratora używa plików „cookies”.

2. Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług na stronie  internetowej Serwisu. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego  funkcjonowania strony, a także dają one także możliwość opracowywania ogólnych statystyk  odwiedzin strony internetowej.

3. W ramach strony stosowane są dwa rodzaje plików „cookies”: „sesyjne” oraz „stałe”.

3.1. „Cookies” „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu  końcowym Usługobiorcy do czasu wylogowania (opuszczenia strony), 

3.2. „Stałe” pliki „cookies” przechowywane są w urządzeniu końcowym Usługobiorcy przez czas  określony w parametrach plików „cookies” lub do czasu ich usunięcia przez Usługobiorcę.

4. Administrator wykorzystuje wyłącznie niezbędne do działania Serwisu, własne pliki cookies w celu  lepszego poznania sposobu interakcji Usługobiorców w zakresie zawartości strony. Pliki gromadzą  informacje o sposobie korzystania z Serwisu przez Usługobiorcę, typie strony, z jakiej Usługobiorca został przekierowany oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty Usługobiorcy na stronie internetowej.  Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych Usługobiorcy, lecz służą do  opracowania statystyk korzystania ze strony.

5. Administrator wykorzystuje również zewnętrzne pliki cookies w celu zbierania ogólnych  i anonimowych danych statycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych Google Analytics  (administrator cookies zewnętrznego: Google LLC. z siedzibą w USA).

6. Pliki cookies mogą być również wykorzystywane przez sieci reklamowe, w szczególności sieć  Google, w celu wyświetlania reklam dopasowanych do sposobu, w jaki Usługobiorca korzysta z  Serwisu. W tym celu mogą zachować informację o ścieżce nawigacji Usługobiorcy lub czasie  pozostawania na danej stronie.

7. Usługobiorca ma prawo zadecydowania w zakresie dostępu plików „cookies” do swojego  komputera poprzez: 

7.1. wybór rodzajów plików cookies, na gromadzenie których wyraża zgodę tuż po wejściu na  stronę Serwisu i pojawieniu się komunikatu dotyczącego cookies, 

7.2. zmianę ustawień w oknie swojej przeglądarki. Szczegółowe informacje o możliwości i  sposobach obsługi plików cookiesdostępne są również w ustawieniach oprogramowania  (przeglądarki internetowej). 

§ 6

USŁUGI DODATKOWE ZWIĄZANE Z AKTYWNOŚCIĄ UŻYTKOWNIKA W SERWISIE

  1. Administrator wykorzystuje na swojej stronie narzędzia remarketingowe tj. Google Ads. Ich  używanie wiąże się wykorzystywaniem plików cookies firmy Google LLC. dotyczących usługi Google  Ads. W ramach mechanizmu do zarządzania ustawieniami plików cookies Usługobiorca ma  możliwość zdecydowania czy Usługodawca będzie mógł korzystać z Google Ads (administrator  cookies zewnętrznego: Google LLC. z siedzibą w USA) w stosunku do niego. 

§ 7

POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1. Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych  danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną,  a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym,  zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów  oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.

2. Administrator udostępnia odpowiednie środki techniczne zapobiegające pozyskiwaniu  i modyfikowaniu przez osoby nieuprawnione, danych osobowych przesyłanych drogą  elektroniczną.

3. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Polityką prywatności stosuje się odpowiednio przepisy  RODO oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.