§1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
§3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW I USŁUG CYFROWYCH ORAZ ICH ZAMAWIANIA
§4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY ORAZ UMOWY O DOSTARCZENIE USŁUGI CYFROWEJ
§5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
§6
DOSTARCZANIE PRODUKTU ORAZ USŁUGI CYFROWEJ
§7
REKLAMACJA
§8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
§9
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW (B2B)
§10
POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTÓW
§11
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
§12
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
§13
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
§14
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
§15
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
§16
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
+48 577 317 677
kontakt@dpszulc.pl